dijous, 19 de desembre del 2013

LES VACANCES DE NADAL.

Per fi han arribat les vacances! Durant aquest trimestre hem treballat molt, ens hem enfadat (oi que sí?), però també ens ho hem passat bé. Ara esperem que aprofiteu per descansar molt i demanar als Reis paciència i ganes de treballar perquè el trimestre que ve serà moooooolt llarg. Aprofiteu per carregar les piles amb moltes ganes d'aprendre i de compartir.

Sempre és bo que tingueu unes estones per repassar allò que hem treballat. Aquestes vacances haureu de fer les activitats que teniu al blog i, quan les feu, haureu d'anar escribint els comentaris aquí sota, en aquest apartat.

Recordeu que no han de tenir faltes d'ortografia perquè els puguem publicar. Rellegiu-los molt bé abans de dir "publica" i que hi heu de posar el vostre nom (amb majúscula!).

Vinga doncs, molt bones vacances i ens tornem a veure el dia 8.

41 comentaris:

  1. Bon nadal 4t i que els reis us portin moltes coses.

    ResponElimina
  2. He jugat a alguns jocs de català.

    ResponElimina
  3. He fet algunas de les activitats de català. Ha sigut divertit per què no sabia com es feia, però al final he agafat el "truquillo". M'ha sortit molt bé encara que he tingut algunes faltes.

    NÚRIA GARRIDO

    ResponElimina
    Respostes
    1. Núria, recorda que el teu nom l'has de posar a la finestreta on te'l demana, si no, sempre sortirà com a anònim.

      Elimina

  4. Jo he jugat a un de matématiques que tenia una foto i jo havia posar si era cert o fals.

    ResponElimina
  5. També he practicat l´habitat lectora.

    ResponElimina
  6. El joc del globus és molt divertit .

    ResponElimina
  7. Els jocs de català m'agraden molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. I a mi també Clara,són molt divertits.No se ni quin tria de tots els que hi ha.

      Elimina
  8. En el joc del globus surt un número, a sota hi ha una ratlla amb dos números un al principi i un altre al final, nosaltres amb el globus hem d'assenyalar on creiem que va el número del principi. Ho he fet 5 vegades i m'ha sortit bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt ben comentat, Clara. Expliques bé què s'ha de fer i com t'ha anat.

      Elimina
  9. Que bé! les vacances han arribat!

    ResponElimina
  10. No se explotar globus, soc un desastre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquil·la, Laura. No és gens fàcil. És qüestió d'anar practicant i ja veuràs com et va sortint. Llavors no podràs deixar de jugar-hi!

      Elimina
  11. He fet la carta; és divertida.

    ResponElimina
  12. He jugat a alguns jocs de mates.

    ResponElimina
  13. Ja he fet una de les activitats de matemàtiques. He fet el d'explotar globus.

    ResponElimina
  14. Estem a punt d'acabar l'any i veig que alguns esteu aprofitant aquests últims dies per fer els deures. Us felicito. Segur que teniu temps per fer moltes coses més. Expliqueu-nos alguna de les vostres activitats. Espero llegir comentaris d'aquells i aquelles que encara no s'han animat a fer-los.
    Bon Cap d'Any.

    ResponElimina
  15. Avui he jugat amb les activitats de matemàtiques:empènyer paquets.Ha sigut divertit per qué m'ha sortit bé.

    ResponElimina
  16. He intentat fer totes les activitats d'ortografia. M'han semblat una mica complicades, crec que no hi havia molt temps per acabarles.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser és perquè les trobaves una mica complicades. D'això es tracta, però. El repte és que aconsegueixis fer-les amb el temps que et dóna.

      Elimina
  17. Rosa, jo els jocs del jclic no puc jugar , hi ha jocs que no els he fet.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No pasteixis Laura. Ja ho sabem que no sempre es pot carregar el JCLIC. Recorda, però, que si et demana el JAVA li has de dir RUN, si no no te'l pots carregar. Si pots, torna-ho a provar. I tranquil·la, que ja he vist que has treballat força.

      Elimina
  18. He fet l'exercici 1 de càlcul mental. M'han semblat una mica fàcils i, a diferència dels d'ortografia m'ha donat temps de sobra.
    Tambè he fet tot el joc dels nombres romans i m'ha agradat molt. He trigat 33 minuts, he encertat el 100% de les respostes i m'ha donat una puntuació del 95%.

    ResponElimina
  19. Avui he jugat al joc d'explotar globos.Se'm dona bastant bé.He clavat el 350.

    ResponElimina
  20. He escoltat el tema de la llum unes cuantes vegades, també he jugat a fer explotar globus.
    Desprès he fet lo dels policubs i he fet totes les escenes. Consisteix en que et
    donen unes vistes en planta i has de colocar els cubs en tres dimencions. Al principi m'ha costat una mica peró desprès ja m'ha semblat més fàcil. Aquest exercici m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  21. El joc dels globus consisteix en arrodonir nombres però més divertit. Et donen un nombre i has de deduïr on caura el dard i posar el globus justament a sota. Al principi no sabia com es jugava peró desprès ja vaig deduïr com jugar.

    ResponElimina
  22. He jugat a alguns jocs de comprensió lectora. Consistia en que et donava una frase, després d'uns segons desapareixia i la havias de recordar i escriure-la. Era bastant fàcil peró he tingut el problema de que no em deixava possar accents ni "ç" i repetia moltes frases.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la raó, Eric. Hi ha jocs en els que no deixa posar segons quines lletres o accents. Què hi farem! Es nota que estàs treballant molt, noi. Fas molt bé les explicacions de les activitats.

      Elimina
  23. He jugat al joc de empènyer caixes, és semblant al joc dels globus. Consisteix en que hi ha una caixa a una distància i has de deduir a quants metres està. M'ha semblat bastant divertit però costava molt donar-li al nombre correcte.

    ResponElimina
  24. He fet la carta als reis mags.

    ResponElimina
  25. Ja he fet els deures de català i mates. Estic contenta perquè en el joc de mates he petat uns quants globus i en el de català m'ha sortit molt bé.

    ResponElimina
  26. He jugat al joc de fixació i he fet 10 encerts i 4errades.

    ResponElimina
  27. He fet el joc dels paquets, consistía en clicar en una fletxa i quan clicaves anaven sumant números que era la distancia amb la que t'havies d'apropar a l'altre paquet. M'ha sortit bé, he jugat amb la meva mare i ella no encertava gaire.

    ResponElimina
  28. Jo he fet el joc i he fet 10 encerts i 4 errades.

    ResponElimina
  29. El pare Noel m’han portat una tablet, un estoig , un llibre de 1001 animals i uns altaveus per l’ordinador.
    He aprofitat per fer dures, però també he jugat molt a la consola amb el meu germà i a futlbol amb els meus amics.

    ResponElimina
  30. Els Reis m´han portat uns mitxons la nova camiseta del FC Barcelona, una motxilla també del FC Barcelona, un joc per la Wii, uns cascos grans per la tablet i moltes xocolatines. A les vancaces m'ho he passat molt bé, però ja tenia ganes de tornar a l'escola per veure els meus companys!!!!

    ResponElimina