diumenge, 17 de novembre del 2013

EXCURSIÓ AL COSMOCAIXA


Dimarts 1 d´octubre les classes de 4t, diables i grallers, vam anar al Cosmocaixa.
Quan hi vam arribar vam veure un aparell molt estrany i un video de l'espai al planetari. Després vam anar a esmorzar.
A fora hi havia un rellotge de sol.
Després vam agafar les llibretes , goma i llapis i vam anar al bosc inundat. Els aquaris i els aparells de la sala del museu eren molt estranys. Vam poder fer molts experiments.
També vam veure el pèndol de Foucault.
En acabar vam anar a menjar a fora i després a jugar.
Va ser molt divertit!!!!
NESTOR QUIÑOA TORRECILLA, 4t B
  Aquí ens podeu veure treballant i jugant.






12 comentaris:

  1. Ens va agradar molt l'excursió.

    ResponElimina
  2. M´ha agradat molt l'excursió del COSMOCAIXA
    i m´ho vaig pasar molt bé

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb els experiments m'ho vaig pasar molt bé

      Elimina
    2. Estic molt impresionada amb l´excursió.

      Elimina
  3. Rosa que bonic! jo sí que m´ho vaig passar molt bé!

    ResponElimina
  4. L´excursió al COSMOCAIXA va ser molt divertida i ens va agradar molt. Vam aprendre moltes coses.

    ResponElimina
  5. L'excursió al Cosmocaixa va ser el millor dia del mon.

    ResponElimina
  6. HEEEEEEEEIIIIIII ami tambe m'ha agradat l'excursio.

    ResponElimina
  7. Em va agradar tant l'excursió al COSMOCOCAIXA que de tots el invents no sé quin em va agradar més.

    ResponElimina
  8. Ami m´encanta anar d´excursió.Ja tinc ganes d´anar un altre vegada.

    ResponElimina
  9. Sí, jo també crec la resposta que han fet els meus amics.I també he jugat al joc de l'arc de San Martí,m'ha agradat tant l'excursió a Cosmocaixa que intentaré anar moltes vegades més,moltes gràcies pero escollir l'excursió a Cosmocaixa.

    ResponElimina
  10. A mi també m´ha agradat l´excursió al COSMOCAIXA.Em vaig tornar boig provant experiments a la EXCURSIÓ AL COSMOCAIXA.

    ResponElimina