divendres, 31 de gener del 2014

EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU




El dia de la Pau es un dia de la no violencia i tranquilitat i ahir dia 30 de gener de 2014 va ser aquell dia .Feia sol, les flors feien molt bona olor,els ocells cantaven,les llaminadures eren molt més dolces que els altres dies ,i va ser molt més tranquil quan vam cantar la cançó "Vivint en diversitat".   (Laura Valverde)

El dia de la pau va ser el millor de tots i el ball era molt divertit! (Alba Ortega)

Quin dia millor per estar en germandat! oi que sí, nois? (Arnau)

3 comentaris:

  1. El que em va agradar a part de ball va ser l ' esforzar-nos tots per fer el signe de la pau i estic molt alegre.

    ResponElimina
  2. Ja, sobretot quan em vaig tirar al terra, va ser molt xulu. M'ho vaig passar molt bé!.

    ResponElimina
  3. A si despres del ball va ser molt gracios :) .

    ResponElimina